Rackman ile Yerinde Destek

İhtiyacınız olduğunda 7/24 IT yardımı alın!

IT Desteği , kendi uzak IT departmanınıza sahip olmak gibidir. Bir ekip istihdam etmek, eğitmek, barındırmak, donatmak ve bir ekip için ödeme yapmak zorunda kalmadan kurumsal kalitede IT desteği alacaksınız.

Bakım Servisi

Rack üzerinden ürün satın alan müşteriler için Rackman ile bir bakım hizmeti çözümü geliştirir ve sunar. Garanti hizmetini temel alan bu çözüm, sorun giderme ve yedek parça teslimatı gibi ilgili hizmetlerin yanıt süresini ve oranını iyileştirir ve müşterilerin daha verimli ve istikrarlı bir ağ ortamı sürdürmelerine yardımcı olur. Müşteriler, bakım gereksinimleri için ihtiyaç duydukları özel bakım hizmeti paketini seçebilirler.

Barındırma sağlayıcınız Rackman ile son derece güvenli bir ortamda gelişmiş ölçeklenebilirlik ve esneklik elde edin Altyapı barındırma hizmetleri – Kritik iş verilerinizi, uygulamalarınızı ve süreçlerinizi esnek ve güvenli bir ortamda barındırın. Altyapı hizmetlerimiz, tamamıyla Rackman’in sahip olduğu ve işlettiği veri merkezleri, üçüncü taraf genel bulut sağlayıcıları veya hibrit bir model aracılığıyla sunulabilir ve tümü 7 gün 24 saat destek ile desteklenir.

Veri güvenliği ve ağ – İşletmenizin sorunsuz çalışmasını sağlamak için verilerinizi sürekli olarak izliyor, optimize ediyor ve koruyoruz. Entegre yönetilen güvenlik ve ağ operasyon hizmetleri paketimiz, sistemlerinizi, uygulamalarınızı ve altyapınızı korurken veri güvenliği ve gizlilik gereksinimleriyle uyumlu olmanızı sağlamak için tasarlanmıştır.

Verilerinizi yedekleyin/geri yükleyin – Verilerinizi korumak ve iş ihtiyaçlarınıza göre arşivleme gereksinimlerini karşılamak için yedekleme hizmetinizi özelleştirin. Teyp sanallaştırma ve otomasyon teknolojilerimizle, uygun maliyetli, tam olarak yönetilen veri koruma ve yaşam döngüsü depolama çözümleri elde edeceksiniz.

IT felaket kurtarma – Eksiksiz ve kapsamlı olağanüstü durum kurtarma sürecimizle fiziksel veya sanal IT ortamınızı koruyun. IT verilenizi daha etkin bir şekilde korumak ve bir felaket durumunda hızla normal operasyonlarınıza dönmenize yardımcı olmak için iş sürekliliği planınızı oluşturacağız. Riski en aza indirmeye ve işinizi verimli bir şekilde sürdürmeniz için size pratik ve hızlı çözümler üretiyoruz.

Ağ operasyonları yönetimi, bir ağın kullanılabilirliği ve performansına ilişkin uyarıları izlemek, yönetmek ve bunlara yanıt vermek için personel tarafından gerçekleştirilen faaliyetleri ifade eder. Ağ operasyonları merkezi, veritabanları, güvenlik duvarları ve harici hizmetler için 7/24 denetim, izleme ve yönetim sağladığı merkezi bir konumdur.

Rackman ağ operasyonları ve yönetim hizmetleri şunları içerir:

Ağ izleme – Cihazlar, arayüzler ve uygulamalar, zaman içinde test edilmiş en iyi uygulamalarımız, süreçlerimiz ve araçlarımız kullanılarak maksimum kullanılabilirlik ve performans için günün her saati izlenir. Biz geniş alan ağı (WAN) performans farklı senaryoları optimize etmek aktif trafik izleme ve değerlendirmeler servisi (QoS) kalitesini dağıtmak - yüksek oranda kullanılabilir ağları sağlayarak.

Kurumsal BT desteği – BT analistlerimiz, yerleşik SLA dahilinde her türlü uyarıyı veya sorunu sizin adınıza hızlı bir şekilde yönetmek ve çözmek için günün her saatinde çalışır. Ekibimiz, işinizin sorunsuz yürümesi için ihtiyaç duyduğunuz desteği sağlayarak ekibinizin bir uzantısı haline gelir.

Değişiklik yönetimi – ITIL süreçleri, cihaz ve güvenlik duvarı yapılandırmalarındaki değişiklikler de dahil olmak üzere, istenen ve gerekli tüm değişikliklerin yerine getirilmesine rehberlik eder. ACL ve NAT kural değişikliklerinden VPN kullanıcı yönetimine kadar süreçlerimiz gerekli değişiklikleri hızlı ve sorunsuz yapacak şekilde tasarlanmıştır.

Mimari – İş büyümesini kolaylaştırmak için uygun kaynakların ve topolojilerin kullanılmasını sağlamak için mevcut ve beklenen gelecekteki yükün sürekli değerlendirmesini yapıyoruz.

Ağ altyapısı bakımı ve büyümesi – Personelimiz, tüm ağ altyapınız için sektördeki en iyi uygulamalara göre yapılandırma ve yazılım sürümü oluşturmayı sürdürür . Satıcı destek ekiplerinizle birlikte çalışarak, sistem yükseltmelerini veya düzeltme eklerini gerektiği gibi inceler ve hazırlarız. Altyapınızın uygun şekilde boyutlandırılmasını ve gelecekteki büyüme için ölçeklenebilmesini sağlamak için ağ kapasitesi ölçümlerini de analiz ediyoruz.

Operasyon raporlaması ve analitiği – Kapsamlı raporlama ve analizlerimiz, ağ operasyonlarınız için şeffaflık sağlar. Performans, net akış trafik analizi, güvenlik duvarı kullanımı ve denetim raporlaması programınıza göre size sunulur, böylece ağ altyapınız hakkında tam görünürlüğe sahip olursunuz.

Çerezler Hakkında BilgilendirmeDeneyiminizi geliştirmek ve hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. codit.com.tr'yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz.
Yardım
İletişim

İşinize yardımcı olması için satış ekibimizle veya iş danışmanlarımızla iletişime geçin.

Destek Merkezi

Daha fazla yardım arıyorsanız bir destek talebi oluşturun. Destek talebinimiz 7x24 kullanılabilir.

7x24 Telefon Destek
  • Turkey - Kocaeli+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - İstanbul+90 (216) 888 08 18
  • Turkey - Bursa+90 (224) 334 16 41
  • Turkey - Ankara+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - Kırklareli+90 (262) 404 00 22
  • Germany+49 234 545 725 85
  • England+49 234 545 725 85
  • Bulgaria+49 234 545 725 85
  • United States+49 234 545 725 85