Monitöring Hizmeti Nedir?

Monitöring servisi, bir sunucu veya uygulama sisteminin tüm servis ve donanım faaliyetlerinin, ağ kullanımının ve servis kalitesinin izlendiği bir hizmettir. Monitöring hizmeti ile ister birkaç servisi takip edebilir, isterseniz de sisteminiz ve sizin için hayati önem arz eden tüm servisleri izleyebilirsiniz. Ek olarak, tüm servislere bir takım limitler koyarak bu limitlerin aşılması durumunda sistemin size alarm göndermesini sağlayabilirsiniz.

Monitöring, hizmet ve servisler için hayati öneme sahiptir. Çünkü tüm servis ve donanım takip edilerek, olumsuz durumlar izlenir. Hizmetinizin sahip olduğu tek bir servis bile çalışmadığında size zararı çok büyük olacaktır. Bu gibi risklerin önüne monitöring servisi kullanarak kolayca geçebilirsiniz.

Monitöring Hizmetinin Avantajları

Gerçek Zamanlı Bildirimler

Gerçek zamanlı bildirimler, monitöring hizmetinin en önemli avantajlarından biridir. Performans ve donanım sorunlarını monitöring servisinden takip ederek, sorunları en kısa sürede çözebilirsiniz.

Hızlı Sorun Tespiti

Genişleyen altyapılar ve teknolojiler nedeniyle bilişim teknolojileri altyapısındaki sorun tespiti giderek zor hale gelmiştir. Ancak monitöring sistemi ile sorunları kolayca tespit ederek çözebilirsiniz.

Anlık Performans Takibi

Bilişim teknolojilerine bağımlı olduğumuz günümüzde servislerinizin yüksek performanslı çalışması çok önemlidir. Monitöring servisinin anlık takip yardımı ile tüm sistemlerinizi her an yüksek performanslı çalıştırabilirsiniz.

Tüm Saldırıları Önleyin

Monitöring hizmetini olağan dışı trafik artışı, bilinmeyen cihaz erişimleri, DDOS saldırıları gibi tüm şüpheli etkinlikleri tespit etmede kullanarak olası saldırıların önüne geçebilirsiniz.

Gelişmiş Log Kayıtları

Monitöring servisinin sahip olduğu gelişmiş log kayıtları sayesinde, sisteminizdeki tüm olumsuzlukları ve tespitleri öğrenerek bu olumsuzlukların giderilmesini sağlayabilirsiniz.

Süreklilik

Monitöring hizmeti ile tüm bilişim teknoloji kaynaklarınızın durumunu 7/24 takip ederek mevcut güvenlik ve performans sorunlarını çözerek sisteminizin sürekli hizmet vermesini sağlayabilirsiniz.

 

Monitöring Hizmeti ile İlgili Sorularınız Mı Var?

Codit Teknoloji'nin sunmuş olduğu bu hizmet hakkında aklınıza takılan sorular veya almak istediğiniz bilgiler mi var? Dilerseniz, ihtiyaçlarınızı belirlemek ve bu ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en iyi fiyat teklifini sunmak için telefon numaranızı bırakın sizleri arayalım.

Monitöring Hizmetinde Bulunan Servisler

Donanım Durum ve Performans Takibi

Bilişim teknolojileri ekipmanlarınızın CPU, RAM, disk, gibi donanım parçalarını ve bunların performanslarını 7 gün 24 saat izleyerek, olası güvenlik ve performans problemlerini rahatlıkla çözebilirsiniz.

Servis Durum ve Performans Takibi

Sunucu ve hizmetlerinizde bulunan web sunucusu, FTP, SMTP, disk yönetimi, ağ kullanımı ve trafik vb. sunucunun düzgün çalışmasına yardımcı olan tüm servislerin durumunu ve performansını takip edebilir ve oluşabilecek sorunlarda, problemlerin kaynağını bularak çözüme kavuşturabilirsiniz.

Çerezler Hakkında BilgilendirmeDeneyiminizi geliştirmek ve hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. codit.com.tr'yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz.
Yardım
İletişim

İşinize yardımcı olması için satış ekibimizle veya iş danışmanlarımızla iletişime geçin.

Destek Merkezi

Daha fazla yardım arıyorsanız bir destek talebi oluşturun. Destek talebinimiz 7x24 kullanılabilir.

7x24 Telefon Destek
  • Turkey - Kocaeli+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - İstanbul+90 (216) 888 08 18
  • Turkey - Bursa+90 (224) 334 16 41
  • Turkey - Ankara+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - Kırklareli+90 (262) 404 00 22
  • Germany+49 234 545 725 85
  • England+49 234 545 725 85
  • Bulgaria+49 234 545 725 85
  • United States+49 234 545 725 85