Yönetilen Servisler Nelerdir?

Teknolojinin hayatımıza getirmiş olduğu hız ve kesintisiz hizmet ile birlikte günümüzde işletmelerin hizmet veriyor olması maalesef ki yeterli olmuyor. Artık tüm kullanıcılar, hizmetin hızlı ve kesintisiz olmasıyla ilgileniyor. Hızlı ve kesintisiz hizmet sunmak da alanında uzman, profesyonel, yenilikçi ve dinamik bir bilişim teknolojileri ekibi ile mümkün oluyor. Böyle bir BT ekibine sahip olmak, şirketlere sürdürülebilir bir büyüme sağlıyor ancak bu bilişim teknolojileri ekibinin maliyetleri de birçok işletme için sorun teşkil edebiliyor.

Codit Technologies olarak yönetilen servislerimiz ile işletmeler çok yüksek maliyetlere katlanmak zorunda olmadan profesyonel, uzman, yenilikçi ve dinamik bir bilişim teknolojileri ekibine sahip olabilir ve hizmetlerini hızlı ve kesintisiz sağlayarak, aynı zamanda da sürdürülebilir büyüme grafiğine sahip olabilir.

Yönetilen Servisler Kapsamında Sağlanan Hizmetler

Abonelik Yönetimi

Aboneliğiniz bilişim teknolojileri kadromuz tarafından yönetilerek, kesintisiz hizmet verilmesi sağlanır.

Kaynak Grupları Yönetimi

Mevcut kaynaklarınızın artırılması, verimli bir şekilde kullanılması ve gerektiğinde değiştirilmesi işlemlerini kapsar.

Sanal Ağ Yönetimi

Sahip olduğunuz sanal ağ, VPN, güvenlik ara birimleri ve dengeleyici servislerin devreye alınması ve yönetilmesini sağlar.

Sanal Sunucular Yönetimi

Sanal sunucuların devreye alınması, kaynak artırımı, kaynak değişimi, bakım ve yönetilmesi dahil tüm hizmetleri kapsar.

Bilgi İşlem Yönetimi

Mevcut tüm hizmet ve servislerinizin doğru bir şekilde yapılandırılmasının yanı sıra kurulum, bakım, onarım ve yönetim süreçlerini kapsar.

Depolama Yönetimi

Depolama servislerinin yönetilmesi, kurulması, disk artırılmasının yapılması ve yedekleme süreçlerini kapsar.

Veri Tabanı Yönetimi

Tüm veri tabanı servislerinin sağlıklı bir şekilde çalışmasının yanı sıra periyodik yedekleme hizmetlerini kapsar.

Yedekleme Yönetimi

Yedekleme işlemlerinin süreç yönetimi sağlanarak, periyodik yedekleme noktalarının belirlenmesini sağlar.

Veri Kurtarma Yönetimi

Olası veri kaybı durumunda yedeklenmiş verilerin geri yüklenerek, sistemin hizmet vermesini sağlar.

Sunucu İzleme Yönetimi

Tüm sunucu ve hizmetlerin kaynak kullanımları, donanım durumları izlenerek log kayıtlarının düzenli izlenmesini kapsar.

Doğru Boyutlandırma

Servislerinizin ihtiyacı olabilecek kaynakların saptanması ve kaynakların optimum şekilde kullanımını sağlar.

Maliyet Yönetimi

Alınan hizmetlerin maliyet raporları ve bu raporların analiz edilerek maliyetlerin optimize edilmesi süreçlerini kapsar.

Güvenlik ve Uyumluluk

Sistemlerin donanımsal ve yazılımsal olarak güncelleştirilmesi ve güvenlik açıklarının giderilmesi süreçlerini kapsar.

Bulut Otomasyon

CI/CD süreçlerinin kullanılarak bulut kaynak dağıtımlarının yapılması ve bu kaynakların optimize edilmesi süreçlerini kapsar.

Destek Talepleri

7 gün 24 saat nitelikli destek sağlayarak müşterilerin iletmiş olduğu taleplerin çözülmesi süreçlerini kapsar.

 

Yönetilen Hizmetler ile İlgili Sorularınız Mı Var?

Codit Teknoloji'nin sunmuş olduğu bu hizmet hakkında aklınıza takılan sorular veya almak istediğiniz bilgiler mi var? Dilerseniz, ihtiyaçlarınızı belirlemek ve bu ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en iyi fiyat teklifini sunmak için telefon numaranızı bırakın sizleri arayalım.

Yönetilen Hizmetlerin Avantajları Nelerdir?

7/24 Monitoring

Sahip olduğunuz sunucu ve hizmetler, teknik ekibimiz tarafından 7 gün 24 saat izlenir ve olası sistem problemlerinde anında müdahale edilir. Monitoring hizmeti ile tüm servislerinizin yüksek performanslı ve kesintisiz çalışmasını sağlayabilirsiniz.

7/24 Destek

Bilişim teknoloji servislerinizin kesintisiz ve hatasız çalışmasının önemini çok iyi biliyoruz. Bu nedenle sizlere 7 gün 24 saat destek sağlıyoruz. Yaşadığınız teknik problemlerle ilgili olarak, destek merkezimize başvurabilir ve tüm problemleriniz için anında yardım alabilirsiniz.

Yedekleme Yönetimi

Verilerinizin ve sistem dosyalarınızın önemini çok iyi anlıyor ve yedekleme yönetimi hizmeti ile de tüm verilerinizi periyodik olarak yedekliyoruz. Felaket durumlarında veya servis aksaklıklarında bizlere ulaşarak mevcut hizmetinizin çok kısa sürede yeniden çalışır hale getirilmesini talep edebilirsiniz.

Doğru Boyutlandırma

Doğru boyutlandırma hizmeti ile mevcut servislerinizi izleyerek analiz ediyor ve bu analizleri sizlerle paylaşıyoruz. Bu analiz raporlarını servislerinizin ihtiyaç duyduğu kaynakları belirlemede kullanarak, optimum kaynak miktarını yakalayabilir ve kaynak maliyetlerinizden tasarruf edebilirsiniz.

Yardım
İletişim

İşinize yardımcı olması için satış ekibimizle veya iş danışmanlarımızla iletişime geçin.

Destek Merkezi

Daha fazla yardım arıyorsanız bir destek talebi oluşturun. Destek talebinimiz 7x24 kullanılabilir.

7x24 Telefon Destek
  • Turkey - Kocaeli+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - İstanbul+90 (216) 888 08 18
  • Turkey - Bursa+90 (224) 334 16 41
  • Turkey - Ankara+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - Kırklareli+90 (262) 404 00 22
  • Germany+49 234 545 725 85
  • England+49 234 545 725 85
  • Bulgaria+49 234 545 725 85
  • United States+49 234 545 725 85